1

Αποστολές & Επιστροφές

ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΣΤΕΙΛΕΤΕ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΑ ΣΕ ΟΛΗ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ;

Οι αποστολές από την Εταιρία μας εκτελούνται μέσω των Εταιριών Courier (Γενική Ταχυδρομική και ACS) σε όλη την Ελλάδα. Επίσης για μεγάλα δέματα η παλέτες η αποστολή γίνεται με μεταφορική εταιρία κατόπιν συνεννοήσεως με την Εταιρία μας.

Τρόποι παραγγελίας

Μπορείτε να παραγγείλετε τα προϊόντα μας με 3 τρόπους:

1) Παραγγελία από το web site μας

Βρείτε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν μέσω των μηχανισμών αναζήτησης ή από τις διάφορες θεματικές σελίδες. Πατήστε στο σύνδεσμο [Προσθήκη στο Καλάθι] δίπλα στο προϊόν που σας ενδιαφέρει και αυτό θα μπει στο ηλεκτρονικό καλάθι αγορών σας. Όταν τελειώσετε τις επιλογές σας πατήστε στο σύνδεσμο [Το Καλάθι μου] που βρίσκεται πάνω δεξιά στην σελίδα μας, πατάτε στο επόμενο βήμα και κάνετε είσοδο με τον λογαριασμό σας η νέα εγγραφή πελάτη για ολοκληρώνετε την αγορά σας.

2) Τηλεφωνικά

Μπορείτε να δώσετε την παραγγελία σας στο 211 1768204 καθημερινά από της 09:00 έως και τις 18:00, ή μέσω fax στο 211 79 07 673 Όλο το 24ωρο.


Προσοχή!
 

Όλες οι παραγγελίες των συνεργατών θα πρέπει να γίνονται ηλεκτρονικά.

Για παραγγελίες που για κάποιον λόγο γίνονται τηλεφωνικά, αποκλειστική ευθύνη έχει ο συνεργάτης και δεν αναγνωρίζονται τυχών λάθη που μπορεί να προκύψουν.

Η εταιρία μας κάνει αποστολές προϊόντων κάθε Τρίτη – Πέμπτη - Σάββατο από την ΑCS Ορεστιάδας προς όλη την Ελλάδα.

Για να υπάρξει δυνατότητα αποστολής της παραγγελίας στις συγκεκριμένες ημέρες, η παραγγελίες σας θα πρέπει να γίνονται το αργότερο στις 4:00 μμ. Δευτέρα - Τετάρτη και Παρασκευή. Παραγγελίες που θα γίνονται 4:01 θα σας αποστέλλονται με την επόμενη αποστολή.

Προϊόντα τα οποία η κατάσταση τους είναι προσεχώς διαθέσιμο και τα κάνετε παραγγελία, θα σας αποστέλλονται όταν τα παραλάβουμε.

Τα προσεχώς διαθέσιμα προϊόντα που παραγγέλνετε, θα είναι διαθέσιμα από 5 ως 20 ημέρες το αργότερο.

3) Με E-mail

Μπορείτε να μας στείλετε e-mail στο [email protected] ή να χρησιμοποιήσετε την Φόρμα Επικοινωνίας (εδώ) με τον τίτλο ή τον κωδικό του προϊόντος που επιθυμείτε να αγοράσετε, μαζί με τα στοιχεία σας και οποιαδήποτε άλλη απορία ή διευκρίνηση θέλετε. Εμείς θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για την διεκπεραίωση της παραγγελίας σας.

Τρόποι αποστολής

Το ledmegastore.gr συνεργάζεται με την εταιρεία ACS Courier. ( www.acscourier.gr ) για την ταχεία αποστολή των παραγγελιών σας. Έτσι οι παραγγελίες σας μεταφέρονται σε όλη την Ελλάδα με επιβάρυνση ανάλογα με τον προορισμό και παραδίνονται την επόμενη ημέρα. Συγκεκριμένα:

Για αποστολές σε όλη την Ελλάδα

Για δέματα έως 2 κιλά, το κόστος είναι 3€ και για κάθε επιπλέον κιλό η χρέωση είναι 1,10€.

Η αποστολή με αντικαταβολή επιβαρύνετε επιπλέον 2.80€ έξοδα αντικαταβολής.

Σε περίπτωση που θέλετε να σας στείλουμε κάποια προϊόντα σε ημέρες που η εταιρία δεν έχει προγραμματισμένη αποστολή, η έξτρα χρέωση είναι 50 €.

Υπάρχει επίσης δυνατότητα για βαριά και ογκώδη δέματα αποστολή των προϊόντων με μεταφορική εταιρία της επιλογής σας, της οποία την πληρωμή αναλαμβάνετε εσείς. (Στην περίπτωση αυτή αποκλειστική ευθύνη για την μεταφορά φέρει ο συνεργάτης).

Στις τιμές δεν περιλαμβάνεται συναρμολόγηση προϊόντων.

Οι τιμές προϊόντων του καταστήματός μας για την χονδρική δεν περιλαμβάνουν ΦΠΑ.

Ακύρωση Παραγγελίας

Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας πριν αυτή αποσταλεί από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Για να γίνει αυτό θα πρέπει να επικοινωνήσετε έγκαιρα μαζί μας.

Σε περίπτωση που η παραγγελία σας έχει ήδη αποσταλεί κατά τη στιγμή της επικοινωνίας σας τότε η ακύρωση δεν είναι δυνατή. Αν όμως έχετε αλλάξει γνώμη μπορείτε παραλαμβάνοντας τα προϊόντα να τα επιστρέψετε ακολουθώντας τις διαδικασίες που περιγράφονται στην παράγραφο «Επιστροφές Προϊόντων».

Οποιαδήποτε αλλαγή ή ακύρωση παραγγελιάς δεν θα είναι έγκυρη χωρίς την αποδοχή της Εταιρίας Ledmegastore-LMS και σε κάθε περίπτωση, ο αγοραστής θα είναι υπεύθυνος για ζημιές που θα προκληθούν από την ακύρωση της παραγγελίας, με την επιφύλαξη όλων των άλλων δικαιωμάτων της Εταιρίας Ledmegastore-LMS.

Επιστροφές Προϊόντων

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσετε, αζημίως και χωρίς να υποχρεούστε να μας ανακοινώσετε το λόγο για τον οποίο επιθυμείτε την επιστροφή των προϊόντων, εντός προθεσμίας 10 εργασίμων ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβετε τα προϊόντα. Στην περίπτωση αυτή σας επιβαρύνει μόνο το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων. Σε αυτή την περίπτωση Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε, χωρίς δηλαδή να έχουν αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους, μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο (αντίγραφα αυτών).

Στην περίπτωση που το προϊόν έχει βλάβη, ο αγοραστής επικοινωνεί το αργότερο εντός 10 ημερών από την παραλαβή των προϊόντων, με την Εταιρία μας, αναφέροντας την αιτιολόγηση επιστροφής, γραπτώς χρησιμοποιώντας το Δελτίο Αναφοράς Βλάβης.

Αν το προϊόν είναι βεβλαμμένο αποδεδειγμένα με υπαιτιότητα τηε Εταιρίας μας, τότε επιστρέφεται με έξοδα της Εταιρίας και πιστώνεται στο όνομα του αγοραστή.

Αν το προϊόν κρίνεται ότι πρέπει να επισκευαστεί στις εγκαταστάσεις της Εταιρίας Ledmegastore-LMS τότε αποστέλλεται με έξοδα του αγοραστού, επισκευάζεται και επιστρέφεται στον αγοραστή με έξοδα του αγοραστή.

Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση πλην των παραπάνω δεν γίνονται αποδεκτές από την Εταιρία μας οποιεσδήποτε επιστροφές.

Μετά την παρέλευση των 10 ημερών από την παραλαβή των προϊόντων η Εταιρία μας δεν δέχεται επιστροφές.

Η Εταιρία μας αποδέχεται τα επιστρεφόμενα προϊόντα μόνον όταν είναι σε άριστη κατάσταση και συσκευασία.

Σε περίπτωση λάθους παραγγελίας του αγοραστού, το προϊόν αντικαθίσταται με χρέωση στον αγοραστή του κόστους μεταφοράς.

Σε περίπτωση λάθους εκτέλεσης παραγγελίας από την Εταιρία μας, η Εταρία μας φροντίζει με δικά της έξοδα και μεταφορική να μεταφέρει τα προϊόντα στην έδρα του.


Προσοχή!
 

Όλες οι επιστροφές των προϊόντων θα γίνονται με το Δελτίο Επιστροφών που υπάρχει στο κάτω μέρος της ιστοσελίδας μας.

Στο δελτίο επιστροφών θα πρέπει να αναγράφεται τον κωδικό, την περιγραφή, τον αριθμό τιμολογίου και το λόγο που επιστρέφεται το προϊόν.

Προϊόντα που είναι προβληματικά, θα πρέπει να επιστρέφονται σε διάστημα 10 ημερών από την ημέρα έκδοσης του τιμολογίου.

Προϊόντα που παραλάβατε και για οποιοδήποτε λόγο δεν τα θέλετε, θα πρέπει να επιστραφούν σε διάστημα 10 ημερών από την ημέρα έκδοσης του τιμολογίου.

Προϊόντα τα οποία σας έχουν έρθει λάθος και θέλετε να σας στείλουμε τα σωστά, θα πρέπει πρώτα να επιστρέφονται στην εταιρία και μετά να σας στέλνουμε τα σωστά.

Σε περίπτωση που θέλετε να σας σταλούν πρώτου επιστρέψετε τα λάθος προϊόντα, θα χρεώνονται κανονικά και όταν παραλαμβάνουμε τις επιστροφές θα σας πιστώνεται το ποσό.

Προϊόντα χωρίς δελτίο επιστροφής και συμπληρωμένο τον κωδικό, την περιγραφή, τον αριθμό τιμολογίου και το λόγο που επιστρέφεται το προϊόν, δεν θα αντικαθιστούνται και δεν θα επισκευάζονται.

Διαδικασία επιστροφής

1. Αν βρίσκεστε κοντά στο κατάστημά μας μπορείτε να μας επισκεφθείτε και, αφότου ελεγχθεί η κατάσταση του προϊόντος από τον αρμόδιο υπάλληλο, να σας καθοδηγήσει ο ίδιος για τα περαιτέρω.

2. Αν παραλαμβάνετε μέσω courier Σε αυτήν την περίπτωση: Συσκευάζετε το προϊόν, σε ένα μεγαλύτερο κουτί ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή. Τοποθετείτε μέσα στη συσκευασία την οποία έχετε φτιάξει ένα έγγραφο στο οποίο μας παραθέτεται τον τρόπο με τον οποίο επιθυμείτε να επιλύσουμε την οικονομική εκκρεμότητα, εφόσον το προϊόν κριθεί ικανό προς επιστροφή. Αποστέλλετε το δέμα, μέσω του πρακτορείου ταχυμεταφορών από το οποίο παραλάβατε την παραγγελία σας, υπόψιν Τμήματος Επιστροφών Ledmegastore-LMS.

Παρακαλούμε σημειώστε ότι τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη.
Θα θέλαμε να σας επισημάνουμε πως σε περίπτωση την οποία το προϊόν δεν πληρεί τους προαναφερθέντες όρους, θα επιστρέφεται στον αποστολέα του με χρέωση του ιδίου.
Για περισσότερες πληροφορίες είμαστε πάντα στη διάθεση σας είτε μέσω τηλεφώνου στο 801 3003 111 είτε μέσω e-mail στο [email protected]

Χρεώσεις επιστροφών.

Για προϊόντα που είναι προβληματικά, η επιστροφή θα γίνεται με χρέωση της εταιρίας μας, εφόσον τα προϊόντα επιστραφούν μέσα σε 10 ημέρες από την ημέρα που τα παραλάβατε.

Για προϊόντα που είναι προς επισκευή η επιστροφή θα γίνεται με χρέωση του πελάτη.

Αν σε κάποια επιστροφή υπάρχουν προβληματικά και προς επισκευή προϊόντα, η χρέωση θα γίνεται κατόπιν τηλεφωνικής συνεννόησης.

Όλες οι αποστολές των επιστροφών θα γίνονται με την ACS COURIER. Παραλήπτης LEDMEGASTORE - LMS. Παράδοση στην ACS Ορεστιάδας. Παραλαβή από κατάστημα ACS Ορεστιάδας.

Σε όλες τις αποστολές που κάνετε προς την εταιρία μας, καλό θα είναι να βάζετε χρέωση παραλήπτη, λόγο χαμηλής χρέωσης και κατόπιν να χρεώνεστε τα μεταφορικά στην επομένη αποστολή που θα γίνεται από την εταιρία μας προς εσάς.

Προσοχή: Τα προϊόντα πρέπει να είναι πακεταρισμένα στην αρχική τους μορφή έτσι όπως τα παραλάβατε, ώστε να μην καταστραφούν κατά την επιστροφή.

Πώς θα μου επιστρέψετε τα χρήματά μου;

Η επιστροφή χρημάτων γίνετε με κατάθεση σε Τραπεζικό λογαριασμό Alpha Bank χωρίς καμία απολύτως επιβάρυνση. Σε περίπτωση που έχετε κάποια άλλη τράπεζα εκτός Alpha Bank επιβαρύνεστε τα τέλη μεταφοράς χρημάτων προς αυτή.

Πώς υπολογίζετε τα χρήματα που θα μου επιστρέψετε;

Η αξία των χρημάτων που θα σας επιστρέψουμε εξαρτάται από διάφορους παράγοντες

Αν θα πρέπει να πληρώσουμε εμείς τα έξοδα αποστολής του δέματος με το είδος που επιστρέφετε σε εμάς, ενώ το λάθος δεν είναι δικό μας ή το είδος δεν είναι ελαττωματικό τότε θα πρέπει να αφαιρέσουμε από την αξία επιστροφής την αξία των εξόδων αποστολής για την επιστροφή.

Αν επιστρέψετε ένα μόνο προϊόν από μια παραγγελία με περισσότερα προϊόντα για την οποία πληρώσατε έξοδα αποστολής (και η επιστροφή του είδους αυτού οφείλετε σε λάθος μας ή σε ελαττωματικό προϊόν) τότε θα σας επιστραφούν τα έξοδα αποστολής μόνο για το προϊόν αυτό (η αναλογία των εξόδων).

Αν μας επιστρέψετε ένα είδος για το οποίο δε χρεωθήκατε έξοδα αποστολής τότε
1) σε περίπτωση που η επιστροφή δεν οφείλετε σε δικό μας λάθος ή δεν οφείλετε σε ελαττωματικό προϊόν θα αφαιρεθεί από την αξία που θα σας επιστραφεί τα έξοδα αποστολής που καταβάλαμε για τη δωρεάν αποστολή
2) σε περίπτωση που η επιστροφή οφείλετε σε δικό μας λάθος ή οφείλετε σε ελαττωματικό προϊόν θα λάβετε ολόκληρη την αξία πίσω.

Δέματα που δεν παραδόθηκαν

Ορισμένες φορές δέματα επιστρέφουν σε εμάς επειδή για διαφόρους λόγους δεν παραδόθηκαν. Όταν μας επιστραφεί ένα δέμα το οποίο έχει πληρωθεί ήδη πιστώνουμε το λογαριασμό του πελάτη (μαζί με τα έξοδα αποστολής). Ο πελάτης θα ενημερωθεί για την επιστροφή του δέματος και εάν επιθυμεί να το αποστείλουμε και πάλι θα πρέπει να καταχωρήσει εκ νέου την παραγγελία στο Ledmegastore.gr

Οι πιθανοί λόγοι για τους οποίους ένα δέμα μπορεί να μην παραδοθεί είναι οι ακόλουθοι:

Λάθος διεύθυνση. Παρακαλούμε να είστε βέβαιοι και να ελέγξετε δύο φορές ότι η πλήρης διεύθυνση που καταχωρείτε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα είναι σωστή.

Αλλα προβλήματα της διεύθυνσης. Μερικές φορές η ετικέτα μπορεί να αλλοιωθεί κατά τη διαδικασία της μεταφοράς και να μην είναι αναγνώσιμη από το μεταφορέα. ’Άλλες φορές ο μεταφορέας μπορεί να αφήσει το δέμα σε λάθος διεύθυνση.

Αποτυχημένες προσπάθειες παράδοσης. Η εταιρεία κουριερ θα προσπαθήσει 3 φορές να σας παραδώσει την παραγγελία σας. Εάν αυτό δεν σταθεί εφικτό το δέμα θα μας επιστραφεί.

Άρνηση από τον παραλήπτη να το παραλάβει.

Ευθύνη www.ledmegastore.gr

To www.ledmegastore.gr δεν ευθύνεται για ελαττώματα ή κακή ποιότητα των προϊόντων που διαθέτει στους πελάτες του και τα οποία ελαττώματα δεν είναι δυνατόν να διαπιστωθούν πριν την αποστολή των προϊόντων (λόγω συσκευασίας κλπ). Σε περίπτωση πάντως που στις παραδιδόμενες ποσότητες αποδεδειγμένα ανεβρεθεί ελαττωματικό προϊόν διατηρείτε το δικαίωμα επιστροφής του με δυνατότητα αντικατάστασής του με δικά μας έξοδα αποστολής ή επιστροφής των χρημάτων σας.

Διαθεσιμότητα Ειδών

Θα σας ενημερώσουμε με ηλεκτρονικό μήνυμα αν κάποια είδη από την παραγγελία σας δεν είναι διαθέσιμα.

Με τον όρο Διαθεσιμότητα εννοούμε το χρόνο που θα μεσολαβήσει από την λήψη της παραγγελίας σας έως την ώρα που η παραγγελία σας θα παραληφθεί από την εταιρεία ταχυμεταφορών. Στο χρόνο αυτό θα πρέπει αν προσθέσετε και τον προβλεπόμενο χρόνο για να φτάσουν τα παραγγελθέντα είδη στον τόπο σας.

Για όλα τα είδη μας η διαθεσιμότητα είναι είτε άμεση είτε εντός 3 εργασίμων ημερών από την παραγγελία σας με την προϋπόθεση ότι είναι διαθέσιμα στην αποθήκη μας ή στους προμηθευτές- διανομείς αυτών. Επιπλέον σας παρέχουμε τη δυνατότητα να επιλέξετε αν επιθυμείτε να παραλάβετε όλα τα προϊόντα, που ενδεχομένως λόγω της διαφορετικής διαθεσιμότητάς τους θα έχουν και διαφορετικό χρόνο παράδοσης, με μια αποστολή στον τόπο παράδοσης τους στην απώτερη ημερομηνία και μόλις καταστεί δυνατό να παραδοθούν στην υπηρεσία ταχυμεταφορών ή να παραλαμβάνετε με τμηματικές παραδόσεις τα ανάλογα με το χρόνο που μπορούν να σας παραδοθούν.

Υπάρχουν όμως κάποιες περιπτώσεις να έχει εξαντληθεί το απόθεμα. Επίσης, υπάρχουν νέα προϊόντα που έχουν ανακοινωθεί από τον κατασκευαστή, έχουν παραγγελθεί από εμάς και αναμένονται. Τέλος, υπάρχουν και προϊόντα τα οποία έχουν εξαντληθεί και είναι άγνωστο πότε ο κατασκευαστής θα προχωρήσει σε επανακατασκευή.

Σε οποιαδήποτε από τις παραπάνω περιπτώσεις θα ενημερωθείτε άμεσα από την Εταιρία μας πρώτα τηλεφωνικώς και σε περίπτωση δεν σας βρούμε τότε γραπτώς στο E-Mail που έχετε δώσει στον λογαριασμό σας.

Όλες οι παραπάνω περιπτώσεις καταγράφονται σε βάση δεδομένων και υπάρχει ακριβές ώρα επικοινωνίας μαζί σας.


Συνέχεια
Αναζήτηση


Χρησιμοποιήστε λέξεις κλειδιά.

Σύνθετη Αναζήτηση